Ágyi Poloska Mentesítés Budapesten
Általános Szerződési Feltételek
Dunatox Kft. fogyasztónak minősülő ügyfelei számára
1. A SZERZŐDÉS HATÁLYA
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) hatálya a Magyarország területén a
jelen ÁSZF 1.2 pontjában meghatározott Szolgáltató dunatox.hu weboldalán (a továbbiakban:
„Weboldal”) vagy telefonon keresztül megrendelt, Szolgáltató által teljesített szolgáltatásra (a
továbbiakban: „Szolgáltatás”) terjed ki, melyet Szolgáltató olyan, természetes személy ügyfélnek nyújt,
aki a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) 8:1. § (1) bekezdése 3. pontja alapján
fogyasztónak minősül (olyan természetes személy, aki szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti
tevékenysége körén kívül jár el jelen szerződés megkötésekor, a továbbiakban: „Fogyasztó”).
A jelen ÁSZF rendelkezései a Szolgáltatóra és az általa Fogyasztónak Magyarország területén nyújtott
Szolgáltatásra hatályosak. A Fogyasztónak nem minősülő megrendelőkre jelen ÁSZF nem vonatkozik.
Felek szerződésére elsősorban jelen ÁSZF, továbbá az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások egyes
kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a 45/2014. Korm. rendelet, valamint a Ptk. rendelkezései az
irányadók.
A szerződést a Szolgáltató iktatja, a szerződés írásban vagy elektronikus formában kerül
megkötésre, magyar nyelven jön létre, írásba foglalt szerződésnek minősül, arra Magyarország joga az
irányadó, azt a Fogyasztó kinyomtathatja, lementheti. A szerződésre és a benne tárolt adatok
Szolgáltató általi megőrzésére a Szolgáltató Adatvédelmi Szabályzata az irányadó, melytől szükség és
igény esetén a felek szerződésbe foglalt egyedi rendelkezéssel eltérhetnek (például biztonsági
területen nyújtott Szolgáltatás).
2. SZOLGÁLTATÓ ADATAI, ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
2.1. Szolgáltató cégneve: Dunatox Kft.
2.2. Cégjegyzékszáma: 01 09 295956
2.3. Bejegyző cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
2.4. ÁNTSZ engedély szám: NI 17080236
2.5. Tel: +36 1 951 0253, +36 30 345 0663, +36 30 343 3155
2.6. Fax: +36 1 951 0253
2.7. Weboldal: dunatox.hu
2.8. E-mail cím: iroda@dunatox.hu
2.9. A Szolgáltató ügyfélszolgálata telefonon az alábbi számokon érhető el:
Mobil: +36 30 343 3155 Vezetékes: +36 1 951 0253 A Szolgáltató telefonos ügyfélszolgálata
munkanapokon 9:00 – 16:00 óra között érhető el. A Szolgáltató a székhelyén személyes
ügyfélszolgálatot nem lát el. Szakemberrel történő, megrendelést megelőző konzultálásra
kizárólag telefonon van lehetőség.
3. ADATKEZELÉS
A Szolgáltató adatkezelésére az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló
2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: „Info. tv.”) és a Szolgáltató Adatvédelmi Szabályzata az
irányadó, utóbbi az alábbi helyen érhető el: http://dunatox.hu/wp-content/uploads/egyebdokumentumok/ASZF-DUNATOXKFT-2017.pdf . A Szolgáltató minden tőle elvárható intézkedést
megtesz annak érdekében, hogy a Fogyasztó és más ügyfeleinek személyes adatai ne kerüljenek
illetéktelenek birtokába. A Szolgáltató csak olyan személyes adatot kér a Fogyasztótól, amely a
Szolgáltatás nyújtásához elkerülhetetlenül szükséges és azokat csak a polgári jog szerinti
igényérvényesítés felső időhatáráig (5 év) kezeli, kivéve, ha ezen elévülés bármely törvényes okból
megszakad, illetve törvény vagy törvény alapján erre felhatalmazott hatóság írásban másra nem
kötelezi. Szolgáltató minden, személyes adatnak nem minősülő, az Ügyfélről szerzett információt
bizalmasan, üzleti titokként kezel.
4. MEGRENDELÉS MENETE
A Fogyasztó megrendelését telefonon, vagy a Szolgáltató weboldalán keresztül adhatja le. A
Weboldalon leadott megrendelés során a Fogyasztó első lépésként kiválasztja az irtandó kártevőt,
majd megadja a szolgáltatás díjazásának meghatározásához szükséges paramétereket. A Fogyasztó a
Szolgáltató által megszabott díjazás elfogadásával folytatja a megrendelést. A következő lépésbe a
Fogyasztó megadhatja azokat az időpontokat, melyeket alkalmasnak talál a munka elvégzésére, és
mely időszakban a Fogyasztó biztosítani tudja Szolgáltató szakemberei számára a helyszínre történő
bejutást. Az itt megadott időpontok nem a tényleges kiszállást határozzák meg. A megrendelés
teljesítésének időpontját a Szolgáltató telefonon fogja leegyeztetni a Fogyasztóval. A megrendelés
következő lépésében a Fogyasztó megadja mindazon személyes adatait, melyek a szolgáltatás
teljesítéséhez elengedhetetlenek.
A Szolgáltató a megrendelést a Weboldalán keresztül csak akkor fogadja el, miután a Fogyasztó elfogadta jelen ÁSZF rendelkezéseit, különös tekintettel az Adatvédelmi Szabályzatra és a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitöltötte. A Szolgáltatót semminemű felelősség nem terheli a Fogyasztó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért. Az
Fogyasztó a megrendelés leadása során az adatbeviteli hibákat javíthatja. A Weboldalon leadott
megrendelés beérkezésének visszajelzése: Szolgáltató a Fogyasztó megrendelésének megérkezését
követően a Fogyasztó részére előbb automatikusan, emailben visszajelzést küld arról, hogy a Fogyasztó
megrendelése megérkezett, annak feldolgozása megkezdődött.
Amennyiben ez az automatikus visszajelzés a megrendelés elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül a Fogyasztó részére nem érkezik meg, akkor a Fogyasztó ajánlati kötöttsége minden további feltétel nélkül megszűnik. A
Weboldalon leadott megrendelés Szolgáltatóhoz érkezését követően a Fogyasztó részére a Szolgáltató
a megrendelés teljesíthetőségéről telefonon ad visszaigazolást a következő 24 órán belül. Ettől
eltérően, amennyiben a Fogyasztó hétvégén, vagy munkaszüneti, vagy ünnepnapon adja le
megrendelését, akkor a megrendelés teljesíthetőségének visszaigazolásáról a következő munkanapon
ad a Szolgáltató telefonos visszajelzést.
A Szolgáltató az Ügyféltől telefonon kizárólag a 2.5 pontban illetve a Weboldalon megadott Ügyfélszolgálati telefonszámokon keresztül fogad megrendeléseket. A Szolgáltató az Adatvédelmi Szabályzatnak megfelelően a telefonbeszélgetést rögzíti. A Szolgáltató a telefonbeszélgetés során tájékoztatást ad a szerződés lényeges elemeiről, tájékoztatja az ügyfelet a szolgáltatásról, annak igénybevételének feltételeiről, díjazásáról, felveszi az Adatkezelési
Szabályzatban foglalt személyes adatokat, és tájékoztatót ad a szolgáltatás teljesítésének időpontjáról.
5. TÁJÉKOZTATÁS A SZOLGÁLTATÁSRÓL, DÍJAZÁS, FIZETÉSI FELTÉTELEK
5.1. Ügyfeleink a szolgáltatás díjáról telefonon, illetve a következő linken tájékozódhatnak:
http://dunatox.hu/arak/ . Díjaink magyar forintban (HUF, Ft) értendőek, bruttó összegek,
melyek az ÁFÁ-t tartalmazzák. A Szolgáltató fenntartja a megrendelhető munkák díja
változtatásának jogát azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg
lép hatályba, de a módosítás a már megrendelt munkák díját nem érinti. A megrendelt munkát
a Szolgáltató a Fogyasztó címén teljesíti.
5.2. Fizetési feltételek: A Szolgáltató által meghatározott díjakat a Fogyasztó köteles maradéktalanul
megfizetni, készpénzben. Amennyiben a Szolgáltató másképp nem rendelkezik, a fizetési határidő
készpénzfizetés esetén a teljesítés időpontja. A fizetés megtagadása, késedelme, illetve részben
történő teljesítése a törvényi rendelkezéseknek megfelelő eljárásokat von maga után.
6. FELEK KÖTELEZETTSÉGEI
6.1. A SZOLGÁLTATÓ KÖTELEZETTSÉGEI
A Szolgáltató a megrendelt munkát a tőle elvárható gondossággal, a szükséges előírásoknak
megfelelően teljesíti, alvállalkozó bevonása nélkül, de a szerződés (annak természetéből adódóan)
nem eredménykötelem. A Szolgáltató által végzett munka természetéből adódóan a Szolgáltató és a
Fogyasztó között létrejövő szerződés nem minősül eredménykötelemnek, azaz a Szolgáltatótól nem
követelhető a valamely várt vagy célzott eredmény elérése (pl. teljes rovarmentesítés), hanem csak a
vállalt munkálatok megfelelő gondossággal való elvégzése.
A rovarirtást bizonyos időközönként javasolt megismételni, a szükséges gyakoriságot számos tényező befolyásolja (lakókörnyezet, épület állaga, kora, természeti környezet). A Szolgáltató a helyszínre érkezve terepszemlét tart, szóban is
megadja a szükséges tájékoztatást és MUNKALAP-ot állít ki, melyből egy eredeti, aláírt példányt a
Fogyasztó részére átad. A MUNKALAP tartalmazza a szerződéssel kapcsolatos lényeges körülményeket,
az elvégzett munkákat, teendőket. Szolgáltató rendelkezik a tevékenysége végzéséhez szükséges
engedélyekkel és képesítéssel, úgyszintén a megrendelés teljesítése során felhasznált anyagok is
rendelkeznek Magyarországon engedéllyel. A Szolgáltató az általa használt anyagok biztonsági
adatlapját a Weboldalán keresztül elektronikusan bocsátja a Fogyasztó rendelkezésére, melynek címe:
http://dunatox.hu/biztonsagi-adatlapok/ .
Amennyiben a teljesítés időpontjáról a felek külön nem állapodnak meg, a Szolgáltató vállalja, hogy a megrendelt szolgáltatást a megrendelés napját követő 15 munkanapon belül előre egyeztetett napon teljesíti. Amennyiben a Fogyasztó valamely okból kifolyólag visszautasítja a Szolgáltató által a szolgáltatás teljesítésére kitűzött időpontjavaslatok bármelyikét, vagy nem biztosítja a helyiségekbe történő bejutást, úgy a Szolgáltató a továbbiakban a
késedelmes teljesítésért nem vonható felelősségre.
6.2. AZ ÜGYFÉL KÖTELEZETTSÉGEI
A Fogyasztó köteles minden olyan, a Szolgáltató által meghatározott feladatok elvégzésére, és a
Szolgáltató általi tájékoztatásban említett szabályok betartására, melyek az elvégzett szolgáltatás
eredményességét befolyásolják, valamint a Fogyasztó, és a munkavégzés helyén vele együtt élő
személyek és állatok mérgezésének elkerülését hivatottak biztosítani. Mindezek elmulasztása
Fogyasztó részéről a Fogyasztó szerződésszegését jelentik, így ezen feladok elmulasztása, szabályok
megszegése esetén a Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli, továbbá a Szolgáltató a szerződést
megszüntetheti.
Felek ez esetben elszámolnak, a már elvégzett munka arányában Szolgáltatót
megfelelő díjazás illeti meg. Fogyasztó köteles tájékoztatni a Szolgáltatót minden olyan körülményről,
amely a Szolgáltatás nyújtása tekintetében releváns lehet. Fogyasztó a megrendeléssel mentesíti
Szolgáltatót minden olyan kárfelelősség alól, amely az általa kedvtelés vagy gazdálkodás céljából
tenyésztett vagy tartott rovarok Szolgáltatás nyújtásával összefüggésben történő pusztulásából
adódhatnak (pl. méhek, tenyészpókok).
6.3. FELELŐSSÉG AZ ELVÉGZETT SZOLGÁLTATÁSÉRT
Amennyiben a Szolgáltató a MUNKALAPON erről külön nem rendelkezik, a Szolgáltató vállalja, hogy
az ajánlatban előírt kezelések elvégzését követően egy díjmentes kezelést végez az Ügyfélnél,
amennyiben a Fogyasztó a szolgáltatás minőségét illetően 30 napon belül megalapozott kifogással él.
A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a minőségi panaszt kivizsgálja.
7. PANASZKEZELÉS, VITARENDEZÉS
A Szolgáltató vállalja, hogy a szerződéskötést megelőző, vagy a szerződés megkötésével, a szerződés
Szolgáltató részéről történő teljesítésével, valamint a szerződéses jogviszony megszűnésével, illetve
azt követően a szerződést érintő jogvita rendezésével összefüggő, Fogyasztó által benyújtott panaszt
az előírt 30 napos törvényi válaszadási határidőn belül megválaszolja.
A Szolgáltató elutasíthatja azokat a panaszokat, melyek hangvételükben, tartalmukban alkalmatlanok az értelmezésre és megválaszolásra. A Fogyasztó a panaszát írásban, a Dunatox Kft., 1108 Budapest, Kozma utca 7/b
postacímre, vagy elektronikusan az iroda@dunatox.hu email címre nyújthatja be. A Szolgáltató a
munkavégzés során mindig a tőle elvárható legnagyobb gondosságot, az adott helyzetben elvárható
magatartást köteles tanúsítani elkerülve az esetleges károk okozását.
A Fogyasztó panaszát a lenti elérhetőségeken akár e-mailen, telefonon, de előzetes
egyeztetés alapján személyesen a Szolgáltató székhelyén is előadhatja. Az Fogyasztó jogosult a jelen
ÁSZF alapján létrejött szerződésből eredő jogvitájával bírósághoz, illetőleg békéltető testülethez
fordulni. A békéltető testületek pontos elérhetőségéről a Fogyasztó a www.bekeltetes.hu oldalon
tájékozódhat. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület elérhetősége: Cím: 1016
Budapest, Krisztina krt. 99., Telefon: +36-1-488-2131, Fax: +36-1-488-2186, Email: bekelteto.testulet@bkik.hu, Honlap: www.bekeltet.bkik.hu
Panaszkezelési Eljárás
Ismerje meg, hogyan kezeljük a panaszokat, és milyen lépéseket tehet, ha elégedetlen a szolgáltatásunkkal.
Hogyan nyújthatom be a panaszomat?
A panaszát írásban küldheti el postai úton a Dunatox Kft., 1108 Budapest, Kozma utca 7/b címre, vagy elektronikusan az iroda@dunatox.hu email címre.
Mennyi idő alatt válaszolnak a panaszomra?
A Szolgáltató a panasz beérkezésétől számított 30 napon belül köteles válaszolni, a törvényi előírásoknak megfelelően.
Milyen formában kaphatok választ a panaszomra?
A válasz írásban történik, és a Fogyasztó által megadott elérhetőségek egyikére kerül kiküldésre.
Mi történik, ha nem értek egyet a válasszal?
Amennyiben a válasz nem kielégítő, a Fogyasztó jogosult a békéltető testülethez vagy bírósághoz fordulni a jogvita rendezése érdekében.
Személyesen is benyújthatom a panaszomat?
Igen, előzetes egyeztetés alapján személyesen is benyújthatja panaszát a Szolgáltató székhelyén.
Milyen dokumentumokat szükséges csatolni a panaszhoz?
A panasz benyújtásakor célszerű minden releváns dokumentumot, például a szolgáltatásról szóló számlát vagy szerződést mellékelni.
Szolgáltatások
Szolgáltatásaink
Ágyi Poloska Felderítés
Professzionális felderítési szolgáltatásaink segítenek az ágyi poloska fertőzöttség pontos meghatározásában.
Ágyi Poloska Irtás
Hatékony irtási módszereink biztosítják, hogy otthona mentes legyen az ágyi poloskáktól.
Fertőtlenítés
Teljes körű fertőtlenítési szolgáltatásaink garantálják a higiénikus környezetet.
Konzultáció
Szakértői tanácsadásunk segít a megelőzésben és a fertőzések kezelésében.
Ellenőrzés
Rendszeres ellenőrzéseink biztosítják, hogy a problémák időben felismerésre kerüljenek.
Garanciális Kezelés
Garanciális szolgáltatásaink keretében díjmentes kezelést biztosítunk, ha szükséges.